värdelöst jävla skit.

och jag tänker på att jag borde försöka se det positivt. men när man har lagt ut sitt innersta till försäljning och folk pillar på det för att sen vända bort huvudet känns det svårt.

(fast jag ser det positivt med. och jag har bestämt med anna vad vi måste göra för att erövra världen.)

och jag som bara sovit tre timmar i natt. jag som oroat mig och stökat ner hela lägenheten. jag som tänjt på gränserna för ryggskottet. och skaffat mig hjärtklappning. och grälat med katten. och lyssnat på grannar som vägrar sluta hoppa runt i sin lägenhet. jag skäms inte för att sy långt in på nätterna när folk låter sina barn hoppa jämfota genom alla kvadratmeter gallskrikandes.

och som vanligt låter jag mig övertygas av något som jag inte vet vad att lite kroppslighet skulle lösa allt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, baby. Allt du gör är fantastiskt. Försök inte med någon annan tanke. Puss

Postat av: helena

du ska inte sluta kämpa gumman. det kommer vi alltid få göra, men det viktigaste är att du tror på dej själv! jag tror på dej :) kram

2006-11-27 @ 16:43:49
URL: http://mumsbubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback