svart katt ger dig sju års olycka.

det här är fan i mig ett inlägg om min katt.

hon löser en massa hår. hon har precis klöst mig i armen på ett sätt som gjorde att destruktiva vännen trodde att jag börjat skära mig. hon biter så for man hetsar upp henne. hon tycker om att skrika på mig på morgonen när jag vill ha det tyst och vara grinig. hon kräks ibland. hon tigger. hon äter på de finaste blommorna.

men signe är den bästa. hon är den finaste katten. hon ber alltid om ursäkt när hon biter genom att slicka ordentligt. hon sover hos mig i min säng mest hela tiden. hon är varm och mjuk. hon är ovanligt snygg för att vara en katt. hon lyssnar när man säger åt henne. hon har en ordentlig personlighet.

och hon och jag är faktiskt ovanligt lika.

katt i trapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback