orkanen per har slutat blåsa.

så. det gick bra. det var ingen fara. det är avklarat. trots ånger och oro innan. nu har tröttheten sänkt sig som en dimma över mig och jag orkar knappt lyfta armarna. benen har släppts fram till datorn för den oemotståndliga lusten att skriva ur sig kvällens känslor.

det var trevligt. du var trevlig. och jag kunde inte undgå att försöka känna efter. och jag försökte. jag gjorde verkligen mitt yttersta. kanske någon liten outredd känsla kvar. kanske en gnutta attraktion. kanske den där aldrig sinande ilskan som du lockat fram.

men det var dött.

och det är så skönt. en lättnad infinner sig inför umgänget. det finns inget att oroa sig för.

vi är vuxna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback