jag blir galen galen

alltså när jag pratade med dick harryson. han som varit på teve du vet. typ en av tre historiker i sverige som har jobb. då sa han att han hade värsta idén om att bygga värsta borgen. men han var typ rädd att bert karlsson också hade den idén och skulle sno åt sig alla sponsorperngarna. så därför typ hatar jag bert karlsson.

dick harryson? men jag tyckte väl att jag kände igen det namnet.

ja, medeltiden tycker han om. och att talla på sina doktorander.

alltså jag har typ pratat med honom om det. och han sa att det var helt vinklat.

mannen har för fan fått en prick av ansvarsnämnden! det får man inte om man bara suttit på arslet och hållt fingrarna i styr. han har skrivit en jävla bok och jämfört doktoranden med maria magdalena. mmm, vem vinklar vad? snuskgubbe det är vad han är.

alla snackar skit om alla. och alla kommer i vanlig ordning kommer alla till mig med sitt elände. jag måste ha varm, stödjande själ tatuerat med osynligt bläck i pannan. osynligt för mig i varje fall.

jag fick värsta hjärtklappar-attacken tidigare. måste vara kylan. eller att mulatten sa att jag pratar för mycket och dessutom sa ännu elakare saker om andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback