idag

idag blåste det en vind som var mjuk.

och jag insåg att jag finner tillfredställelse i mycket.

jag gjorde en fin väska igår. och det känns faktiskt som att jag har talang.

jag har köpt ett riktigt glansigt, glittrigt läppglans. det passar fint till min guldiga ögonskugga. och mina stiliga ögonfransar.

och jag insåg att jag finner tillfredställelse i mycket.

jag har lagat goda praliner. av nästan inga ingredienser alls.

och jag har ett snyggt diadem. som inte är för litet för alla mina stora tankar.

och jag insåg att jag finner tillfredställelse i mycket.

igår åt jag lunch med malin. och vi tittade på bebisar som var söta. och skor som var snygga.

och jag hade mina leejeans på mig, de bästa.

och jag insåg att jag finner tillfredställelse i mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback