önskelista 060422

jahapp, så var det min tur att fylla ett fjärdedelssekel. för första och sista gången är jag exakt hälften så gammal som min mor. och lika gammal som hon var när jag ploppade ut.

bissart. jag skulle verkligen inte kunna bli mor. men det här önskar jag mig:

*  en vän till min vän. hon ska inte bli mer trampad på. nu när hon lärt sig att stå.

* en lägenhet i malmö.

* en sysselsättning till hösten.

* massage.

* pill i håret.

sen är jag glad för att ni finns. och för uppmärksamheten.

puss hej.

Kommentarer
Postat av: jessie

grattis, söta du! hoppas att födelsedagen blir bra och att du får en bra helg. *många kramar*

Postat av: ida

stort grattis på dig snygging! hurra för dig! puss

2006-04-22 @ 10:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback