bigbrother 4-ever

i big brotherhuset är det drama varje dag. de har sex och dricker öl. jag skulle också vilja vara där. för sex och öl verkar fantastiskt. fast igår var det slagsmål. och det verkar inte fantastiskt.

och jag skäms lite för att jag glömde bort din tenta igår och skickade ett gnällsms. fast att jag vet att jag inte behöver skämmas inför dig. inte så värst i varje fall.

förra veckan kom två objudna gäster. som valde att inte hälsa på mig i matsalen dagen därpå trots att jag gjorde mitt bästa för att möta deras blickar, gjorde de sitt bästa för att det inte skulle ske. så förbaskat ouppfostrat. nog för att jag inte kommer från särskilt fancy förhållanden men lite hyfs har min mor ändå lyckats banka i mig och syskonen.

jag blir trött på människor som inte kan ta initiativ till någonting alls. det gör mig stressad och förbannad.

idag blir jag äntligen klar med byxorna. de har en glitterknapp. och snart ska jag vara hos dig. och vi ska skrämma bort all testosteron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback