gnällsoffan avger rapport

igår ringde jag till trygghansa. jag har inte betalat min försäkring för jag har inga pengar. och snubben i andra änden var helt disträ, han måste ha kollat porr eller blivit avsugen eller något. det blev helt tyst i luren emellanåt. när han borde ha sagt nåt. sjukt. eller så satt han på msn, det är helt galet beroendeframkallande.

idag ringde nån fel till mig. och sa djävla cp i luren.

igår berättade den administrativa personen på skolan att det varit 125 fältbiologer på skolan under jullovet. någon hade frågat efter en tjej som hette sofie och såg bra ut. det verkade som att jag var en bra kompis till hans storebrors flickvän. han hade tydligen tittat på fotot av mig flera gånger. märkligt. undrar vem det är. det kan ju vara något missförstånd och sofia han menade. för jag fattar verkligen inte vem han är. ja, ja annars får jag tänka på det hela som en komplimang.

annars är jag lite grinig. hungrig och skulle vilja att något roligt hände än att ryggen låser sig. det känns som att jag har en kniv i ryggen och inga pengar till kaffe.

jag vill ha en redig ryggmassage och en utflykt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skoj att du gillar min blogg. Jag gillar frustration, haha.
Nej, nej, det är bara att komma hänga lixåm. Julie gillar sällskap ^^

2006-01-17 @ 13:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback