på dåligt humör.

på dåligt humör och fast i en snödriva.

jag blir arg så jag kan explodera på saker som jag egentligen innerst inne inte tycker spelar roll. eller borde spela roll. jag är en av dem med hetsigt temperament. en av dem som bara ser rött och blir galen. sjukligt passionerad. riktigt arg och riktigt glad. och bisarrt likgiltig.

det är inte fint att bli arg. galet arg. det är inte fint. det är inte bra. det är inte nyttigt. man borde vara cool. lite kylig. man borde inte känna så mycket. låta saker komma tätt intill. det borde man inte. man borde vara cool. men temperamentet, passionen kommer emellan. det går inte. jag har slutat försöka.

alla kan bli arga. det är helt ok att vara arg. det är helt ok att skratta högt åt saker som bara jag tycker är roliga. och det är ok att säga ifrån.

jag är inte cool.

men jag har en personlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback