soffan rulez för fan.

vet inte riktigt vilket ben jag ska stå på. jag var på galet bra humör tidigare idag. men min väv. det är helt galet så den bråkar. ingen har sett något liknande. det börjar nästan bli löjligt nu. bara nästan. jag vägrar låta mig nedslås.

nej nej nej nej nej nej

för jag fick en kartong fylld med choklad för att jag var med i reklamfilmen för skolan. och det var trevligt att prata med dig i telefonen utan otrevliga samtalsämnen. ingen var arg och ingen var ledsen. det kändes helt ok. och det var skönt att lufta det där med braj-danne. för det var fan skumt. fast braj-danne är skum. och jag vägrar låta mig nedslås.

nej nej nej nej nej nej

för det här kommer bli en fin helg. jag ska städa och tvätta. och det är grymt när allt bara blänker och skiner. och mitt badkar är fixat nu. så jag kan ligga bland skummet och bara rensa huvudet. och jag fick ett till nummer av min tidning med blanka sidor. trots att jag trodde att jag fått alla nummer redan. och det snöar igen. och du sa att vissa saker kanske var lite elaka. men jag vägrar låta mig nedslås.

nej nej nej nej nej nej

för det här är mitt utrymme. bara mitt nu. och jag gör vad jag vill med det. och jag känner mig stark och fri. och framför allt jävligt glad. jag vägrar låta mig nedslås.

Kommentarer
Postat av: Jo

Hey darling. Längesen vi hördes via telefon.Har missat hela P grejen.Hoppas du har en underbar helg.puss

2006-03-11 @ 22:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback