45 minuter i mitt liv.

så flyttar jag och svarta madam in med henne och kopparjesus. jisses. fast luftslottet har ännu inte tagit mark. fortsätter tänka på att inga papper ännu är skrivna. allt är mycket osäkert. men det ser ljust ut. tyvärr intet ljud än idag. men kanske kanske kanske har han plingat Jojo.

annars fick jag Zebraflickans adress. hon föreläste här idag. snart ska hon få ett brev på posten med en av mina zebraflickor. undrar om jag har sålt de jag har på utställningen. det ska verkligen bli spännande att se vad som sålts och vad som blir kvar.

jag måste skicka in fler arbetsprover än jag trodde till designskolan. känns inte så där jättebra att bara slänga ihop några skisser. men det får bli så. jag tänker banne mig försöka. inte lönt att backa nu liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback