kotor, karrär och kokobello

ryggont isolerar. fast jag biter ihop och är glad. annars är risken för att bryta ihop totalt överhängande. och det orkar jag bara inte med.

ryggont tar inte över den här veckan som den gjorde med förra. idag låg jag på golvet nästan en hel kväll. jämfört med förra veckan är det framgång. för nu är det bara nästan.

i glädjen över erbjudandet att medverka i malmös våldsammaste syjunta (
http://www.youtube.com/watch?v=PEtm3RZUShM ) städade jag på toaletten. det luktade gott och spegeln blev blank.

i ilskan över en hjärnskadad pappi sopade jag köksgolvet.

jag borde känslostorma oftare. jag är så effektiv då.

(och för första gången någonsin firar jag inte nyårsafton i norrland. och tänk. det gör mig varm i bröstet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback