sofie sjunger snart

och det händer så mycket. samtidigt som inget särskilt händer alls. jag dricker öl ibland. tappar min telefon. pratar med katten. kramar på min gitarrman. jag dricker vatten ibland. tappar humöret. pratar med johanna. kramar på mina pensionärer.

mittemellan. sjunger jag temporärt i kör. jag kommer inte att våga göra det på heltid. men vad gör man inte för festival (du är själv välkommen att googla malmö klagokör för att reda ut det där)

mittemellan. förundras jag igen och igen över att jag passar så bra ihop med min boyfriend. och ja. det är klart att det är för att vi är nyförälskade. men det spelar ingen roll. jag får lov att förundras. så här har det aldrig varit förut. aldrig.

mittemellan. löneförhandlade jag mig uppåt. ordentligt. och jag har inte vett att skämmas över att jag är ett förhållandevis välbetalt vårdbiträde nowadays.

jag har lånat en trave böcker. de är bra. de påminner om att det är möjligt att kombinera saker man tycker är roligast i hela världen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, det med klagokör verkar ju tokbra! :D
För övrigt är jag mycket glad att gitarrmannen verkar så bra och att det löste sig med din kamera! Jag följer dig lite på avstånd, you know.

Postat av: San

Sofie! Jag är så jävla in i bomben grymme stolt över dig! Far allt du kan och allt du gör (och för lönen som du är så värd mitt härta) Snart snart snart.. Puss puss

2007-08-20 @ 18:04:07
URL: http://www.generellt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback