hon är fortfarande jävligt irriterad.

och när jag sen skulle varva ner lite efter gårdagens något uppjagade åsiktsinlägg fick jag se en flicka som under fem år haft 53 olika boenden (fosterhem, ungdomspsyk, vuxenpsyk, rättspsyk och fan och hans moster). och framavlade katter som såg ut som monster och dog av följdsjukdomar då de avlats på alldeles för hårt. och kattuppfödare som tyckte att deras katter var de bästa. trots uppenbara sjukdomar.

och csn vägrar ge mig mina merkostnadspengar så jag får betala påminnelseavgifter. och jag brukar faktiskt aldrig klaga på csn. för det är trots allt ett under att så många får sina pengar varje månad. men när jag ringer för att fråga var mina pengar är så säger de hoppsan, du har väntat länge. och när jag mailar för att få en ursäkt eller åtminstone en förklaring får jag följande svar:

Tack för ditt e-postmeddelande. Vi försöker besvara det så snabbt vi kan, oftast inom några dagar. Vissa ärenden kan ta längre tid. Om frågan är brådskande kan du ringa till CSN på 0771-276 000 eller söka information på  www.csn.se Med vänliga hälsningar CSN


och jag jobbar som timvikarie. det betyder att jag jobbar de tider då jag säger att jag kan. och om jag säger att jag inte kan så betyder det. hör och häpna chefen. JAG KAN INTE. det är inget som jag säger för att retas. jag är faktiskt upptagen med något annat då. till exempel mina heltidsstudier.

och jag blir bara så pissförbannad. och när jag skulle tvätta igår hade skåneidioterna valt att skotta trappan ner till tvättstugan till en rutschkana.

idag ska jag fan i mig köpa mig något fint. och gärna onödigt dyrt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback