solen skiner som inihelvete.

ner som en pannkaka och upp som en sol. nu tänker jag fan vara glad igen. för i natt ska vi dansa. och jag har köpt kravmärkt äl. och i natt ska vi dansa. och jag har inte lust att ta fram något särskilt ur garderoben. för jag vill bara dansa. jag skiter i hur jag ser ut. för jag vill bara dansa. och det känns nästan som att det kvittar om vi inte kommer in för att kön är för lång. för jag vill bara dansa till vilken musik som helst. och kanske är det massa kids där. men det gör inget för vi är ett helt gäng som struntar i vilket. och solen skiner som inihelvete. och igår hade jag fått ett mail när jag kom hem av någon som ångrade sig. och jag var på tempo och glänste trots att jag kände mig fel och ful blandden progressiva kultureliten på tempo. där hade alla killarna moppemusch. även de snygga. och jag tänkte att jag ville fråga varför de envisades med att ha könshår i ansiktet. jag och johanna vinglade hem. fast vi vinglade snyggt och det var inte ölen som vinglade. det var mest glädjeruset. och vi var lite lättade. japp. det var vi. för vi klarade av det dära finfint. sen pratskrek vi i köket och på toaletten och åt mackor.

johanna drömde om trasmattegräl. och jag önskedrömde att min katt åt up sin filmjölk så hon slutade kräkas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback