sjukdomen som aldrig kommer i tid.

jag är sjuk. jättesjuk. det slutar aldrig. en vecka har gått och jag märker ingen förbättring. helvete.

stressen över skolan tar exakt precis nu överhanden och jag börjar återigen gå på tomgång. helst skulle jag få lunginflammation och vara hemma i en månad. kanske ligga på din soffa och spela på din gitarr.

eller jag vet inte.

och det känns som om alla ropar hela tiden.

sofiesofiesofiesofiesoiesofiesofiesofiesofiesofie

och jag funderar för mycket.

du säger att jag inte ska. men allt verkar så bra. som att det snart är dags för baklash. och jag vill vara hos dig hela tiden. och jag oroar mig. oroar mig för att bli sårad igen.

Kommentarer
Postat av: ida

åhhh, krya på dig! puss puss

2007-05-22 @ 22:13:02
Postat av: Emmy

Hej jag har som ingrid säkert sagt hittat din blogg. Kul att läsa om dina äventyr!! Hoppas du kryar på dig kramar Emmy

Postat av: Sanni

Ahhhh! Sakna min prinsessa! kom hiiiiit!!! Puss puss puss puss

2007-06-04 @ 23:34:10
URL: http://www.generellt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback