att arbeta.

och arbete kan betyda så mycket. det verkar som om jag får börja med något nytt nu. det känns utmärkt. jag vill bara lämna det där gamla därhän och strunta i det. jag gillar tanterna. och farbröderna med för den delen. men jag är less på organisationen. jag är less på att lära upp. jag är less på att inget funkar. jag är less på att klaga. jag vill vara positiv och skrattig. men organisationen tar det ifrån mig. nu ska jag lösa det hela med att ha tre extrajobb istället. vi får se hur det slutar.

och arbete kan betyda relationer. jag funderar på varför vissa vänner flyr fältet totalt in i tvåsamheten. stundtals gruvar jag mig för att vara en av dem. men jag tror att jag inte gillar tvåsamheten tillräckligt för att ge upp så där. och ibland har jag trott att det har varit mig det varit fel på. att de inte vill vara kompis längre för att jag är fel. men inte länger. men inte så mycket har jag tänkt så. men det gnager ibland inombrods. de där fina relationerna som tagits över av sambos och barn och skit.

fast det är inte lönt att gnälla. för ibland suger det arbeta.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är dom det är fel på. Sen tror jag det är extremt lätt att glida in i tvåsamhetsfällan utan att inse det själv. Hoppas du har en fin kväll med din karl så sitter jag här med min:) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback