tusen och en natt.

och jag frågade om det sista. och du svarade precis exakt det jag helst ville höra. så nu är det förhoppningsvis sluttänkt på det.

det var en trevlig fest igår. även om världar krockade när facebookvänner inte alls är vanliga vänner, och när dina dåliga saker mötte dina bra. men det var en sån kväll när vi tittade varandra långt in i ögonen och dansade bort hela kvällen.

och jag stressar mig genom vardagen. fast bara mentalt. för jag verkar återigen skjuta upp saker och bara göra saker i  huvudet. inte i verkligheten. men jag skyller på dundermisärförkylningen som bitit sig fast i den olämpligaste av stunder.

det här är helgen som allt händer. nu ska allt bli klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback