hemlös uppmärksamhet.

jag har fått ännu en komplimang av en hemlös. och tappat räkningen på hur många det är. jag har något som tilltalar dem tydligen. jag borde kanske byta bana. lägga statsvetenskapen på hyllan och kreativiteten med för den delen och bli queen of the homeless. jag skulle kunna dra runt bland dem och alla skulle tycka att jag var fantastisk. eller så skulle jag använda mitt underbara jag till att rädda dem alla från ondo. eller eh. nej. det blir nog inget av det. jag ska försöka att inte dra några slutsatser av att oräkneliga hemlösa a-lagare, knarkare och vanliga psykfall tycker att jag är marvellous. för det betyder antagligen inget särskilt. det är nog bara vanliga komplimanger. men i samband med dessa komplimanger också bli tagen för prostituerad flera gånger i veckan är det inte utan att jag blir lite nervös. men det betyder nog inget heller. mer än att män är as.

jag funderar för övrigt på att suga ut det mesta allt av csn och bli en master. det känns passande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback